Krijg automatisch 10% korting bij aankoop van 2 artikelen

Retour- en terugbetalingsbeleid

Ben je niet tevreden met je bestelling of heb je de verkeerde maat besteld? Geen probleem! Je kunt je bestelling binnen 30 dagen retourneren of ruilen.

RETOUREN in 4 eenvoudige stappen

Stap 1: Stuur een e-mail naar info@pamora-mode.nl en ons team stuurt je een retourformulier Lees de voorwaarden op het retourformulier goed door voordat je het product terugstuurt naar ons sorteercentrum.

Stap 2: Vul het retourformulier volledig in.

Stap 3: Stuur je bestelling naar het adres dat staat aangegeven op het retourformulier Stuur de artikelen samen met het ingevulde retourformulier naar het adres dat staat aangegeven op het retourformulier. Als verzender ben je verantwoordelijk voor de verzendkosten van de retourzending. Zorg ervoor dat het pakket een Track & Trace code heeft.

Stap 4: Na ontvangst van het pakket zorgen wij ervoor dat het aankoopbedrag binnen 5 dagen op je bankrekening wordt teruggestort.

Ruilen 4 eenvoudige stappen (voor vragen over de maat)

Stap 1: Stuur een e-mail naar info@pamora-mode.nl met vermelding van je bestelnummer en welke maat product je in de juiste maat wilt. Je ontvangt dan een retourformulier waarmee je het verkeerde product kunt retourneren.

Stap 2: Vul het ruilformulier in.

Stap 3: Stuur je bestelling naar het adres dat op het ruilformulier staat. Stuur de artikelen samen met het ingevulde ruilformulier naar het adres dat op het ruilformulier staat. Zorg ervoor dat het pakket een Track Trace code heeft.

Stap 4: Zodra het pakket naar het op het ruilformulier vermelde adres is verzonden, sturen we je GRATIS de juiste maat toe.

Ruilen in 4 eenvoudige stappen (voor beschadigde producten)

Stap 1: Stuur een e-mail naar info@pamora-mode.nl met de foto's of een korte video van het defecte/beschadigde product dat je hebt ontvangen en leg iets uit over het probleem met het product.

Stap 2: Zodra we de foto's/video's van het ontvangen product hebben ontvangen, zal ons team het product valideren.

Stap 3: Zodra de validatie succesvol is, zal ons team je een GRATIS vervangende bestelling sturen.

Stap 4: Tot slot zal onze klantenservice je voorzien van de nieuwe trackinginformatie van je gratis vervangende bestelling, zodat je de status ervan kunt volgen.

Voor meer vragen, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen via e-mail info@pamora-mode.nl


LET OP Voordat je de producten terugstuurt naar het retouradres, moet je het retourformulier invullen. Het retourformulier moet met het pakket worden meegestuurd. Voor het retourformulier kunt u contact opnemen met onze klantenservice door een e-mail te sturen naar info@pamora-mode.nl

Als de retourzending wordt veroorzaakt door de consument, is de consument verantwoordelijk voor de verzendkosten. De specifieke kosten zijn gebaseerd op het expresbedrijf dat je kiest.

Als de ontvangen goederen om onze redenen beschadigd of niet in orde zijn, hoeft de consument de verzendkosten niet te betalen.

 

Bedrijfsnaam: Gacilo ecom limited
Adres: suite c, level 7, world trust tower, 50 stanley street,central, hong kong
Bedrijfsnummer: 77566798
E-mail: info@pamora-mode.nl